Právě tomu odpovídají správně vytvořené zpětné odkazy, kdy vaši klienti hned vědí, s kým mají tu čest. Zjednodušeně řečeno, když na vás ukáže například Karlova univerzita nebo iDNES, pak asi budete o hodně lepší než vaše konkurence.
Jak ale patřit mezi ty lepší?
1. Analýza klíčových slov
Hledejte a učte se. Prostudujte si opravdu důkladně výsledky vašeho vyhledávání. „Klíčovka“ je prostě základ, na kterém staví jen ti nejlepší. Nestačí jen prodejní fráze, velmi důležité jsou také informační dotazy, díky kterým si dobře uděláte přehled o přáních a potřebách svého zákazníka. Stačí vám k tomu jen PC. Velmi dobrým pomocníkem je v tomto ohledu Plánovač klíčových slov, kde stačí zadat přesně to, co potřebujete a pak už si sestavíte váš vlastní profil. Nezapomínejte, že vaše klienty, také budou zajímat recenze ahodnocení. Řada lidí se řídí právě těmito informacemi, které musí být v co nejvyšší kvalitě.
2. Rychlý průzkum trhu
Potřebujete načerpat inspiraci, která vám pomůže vytvořit efektivní text, kde nebudou chybět podstatná data a ještě něco navíc. Kromě toho je potřeba vědět, které weby jsou takzvaně nejsilnější ve vaší oblasti, díky tomu můžete vylepšit právě ten svůj a patřit mezi ty nejúspěšnější.
3. Analýza konkurentů
Podívejte se na ně trochu více zblízka, odkud čerpají informace a jak je používají. Jaké nástroje a odkazy převažují? Mezi nejvíce používané nástroje právě v této oblasti patří Ahrefs a Majestic SEO, které jsou považovány za ty hlavní. Díky nim získáme ta nejpřesnější data.
Můžete si rovnou dávat bokem zajímavé URL, které se budou hodit právě pro vaši práci. Získáte tak správné palivo pro váš linkbuilding. Nebo požádejte o spolupráci blogery, kteří jsou neustále aktivní na sociálních sítích a počítač je jejich věrným přítelem do každého dne.
Mezi vaše dobré partnery patří také dodavatelé nebo známí, kteří vám mohou udělat velmi dobrou reklamu.
Díky tomu, že zjistíte, co v daném oboru funguje, vystřelíte šíp správným směrem. Dalším klíčem k úspěchu je pak cílená strategie.